loading...
سرخپوشان
مقدم بازدید : 4 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

عیادت رویانیان از سرپرست اسبق باشگاه استقلال

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از محمدرضا بهمنی سرپرست اسبق باشگاه استقلال عیادت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان یکشنبه شب با حضور در منزل محمد رضا بهمنی سرپرست اسبق باشگاه استقلال از وی عیادت کرد.

رویانیان درباره این ملاقات گفت: از طریق یکی از سردبیران رسانه‌ای ورزشی از بستری شدن آقای بهمنی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء مطلع شدم و وظیفه خود دانستم به عیادت ایشان بروم اما خوشبختانه ایشان از بیمارستان ترخیص شده و به منزل تشریف بردند و بنده هم بر حسب وظیفه به عیادت ایشان رفتم و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و شفای عاجل مسئلت دارم.

محمدرضا بهمنی سرپرست اسبق باشگاه استقلال نیز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها همیشه در اخلاق نمره عالی گرفته‌اند و امشب آقای رویانیان با عیادت از بنده لطف و بزرگواری خود را نشان دادند. بنده در مشهد که بودم به دلیل عوارض شیمیایی شدن با مشکل تنفسی مواجه شدم و در بیمارستان ثامن مشهد بستری شدم و بنابر دستور پزشکان به بمارستان خاتم‌الانبیاء در تهران منتقل شدم و چند روزی آنجا تحت نظر بودم و حالا هم در منزل بستری هستم و از دستگاه تنفسی استفاده می‌کنم.

بهمنی تصریح کرد: این سعادت را داشته‌ام که در چند عملیات حضور داشته باشم و در جبهه‌های نبرد علاوه بر مجروح شدن، شیمیایی شدم و حالا با عوارض آن درگیر هستم اما سعی کردم کمتر کسی از این موضوع آگاه شود اما چند روز پیش یکی از خبرگزاری‌ها خبر بستری شدنم را منتشر کرد و آقای تاج، حمید درخشان، افشین پیروانی و ... که از وضعیت بنده آگاهی داشتند به عیادتم آمدند یا تلفنی جویای احوالم بودند و استقلالی‌ها شاید اطلاع نداشتند و اگر بدانند می‌آیند.

محمدرضا بهمنی در فصل 86 – 85 و پس از حذف استقلال از رقابت‌های لیگ آسیا در پی عدم ارسال لیست تیم به AFCاز سوی مدیر وقت سازمان تربیت بدنی به عنوان بازرس ویژه و سرپرست باشگاه استقلال منصوب شد و بیش از پنج ماه در این مسوولیت بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نتیجه مقابل بازی پرسپولیس و مس کرمان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 479
  • کدهای اختصاصی
    
    ............................. 
    جدول لیگ برتر